Zakelijke opslagbox

eerste verdieping
vanaf € 8,- per maand

Kies je gewenste aantal m3

0

per maand

aanvraagformulier

Bedrijfsopslag

Ben je op zoek naar een betrouwbare en veilige manier om je bedrijfsmaterialen of archieven op te slaan? Onze opslagmogelijkheden in Zutphen en Brummen zijn ook geschikt voor de zakelijke markt. Ontdek de voordelen van bedrijfsopslag bij ons. Wij bieden je de perfecte oplossing voor het huren van zakelijke opslagruimte die aansluit bij je behoeften. Bedrijven gebruiken onze opslagboxen voornamelijk voor het tijdelijk opslaan van spullen zoals:

  • (webwinkel) Voorraad
  • Materialen en gereedschappen
  • Administratie en archief

Waarom kiezen voor bedrijfsopslag

Als ondernemer weet je hoe belangrijk het is om een opgeruimde en georganiseerde werkplek te hebben. Niet alleen voor de efficiëntie, maar ook voor het welzijn van je medewerkers of aanzicht van potentiële klanten. Met onze bedrijfsopslag krijg je de ruimte die je nodig hebt om je werkplek netjes te houden en optimaal te benutten. Van extra inventaris tot seizoensgebonden decoraties en belangrijke documenten, alles kan veilig opgeslagen worden in onze verwarmde opslagfaciliteiten.

Bedrijfsopslag huren bij ons betekent kiezen voor flexibiliteit. Je kunt op elk moment beginnen met het huren van een opslagruimte, met contracten die aanpasbaar zijn aan je zakelijke eisen. Of je nu een kleine box nodig hebt voor korte termijn opslag of een grote box voor lange termijn, wij hebben de oplossing voor jou.

Verschillende soorten bedrijfsopslag

Elk bedrijf heeft unieke behoeften als het gaat om opslag. Of het nu gaat om voorraadbeheer, het veilig bewaren van materialen en gereedschappen, of het archiveren van je administratie, bedrijfsopslag biedt exact wat je nodig hebt. Ontdek onze opslagmogelijkheden.

Voorraadopslag

Als je een goed lopend bedrijf hebt waarvan het assortiment steeds groter wordt, dan komt er vaak een moment waarop je (tijdelijk) onvoldoende ruimte hebt voor het opslaan van je voorraad. Het huren van een opslagbox is in dat geval een veilige en betaalbare oplossing. Wij hebben opslagboxen in een groot aantal formaten waardoor er altijd wel één is die past bij jouw voorraadbehoefte.

Materiaal

Bedrijven hebben vaak materialen en gereedschappen die niet bij elke klus worden gebruikt, maar die wel flink in de weg kunnen staan bij het uitvoeren van werkzaamheden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de materialen en gereedschappen die een klusbedrijf, tegelzetter, hovenier of stukadoor gebruikt of aan beurs- en promotiematerialen die je maar een paar keer per jaar nodig hebt. In een opslagbox staat je kostbare materiaal en gereedschap veilig en droog. En heb je er iets van nodig? Dan heb je zeven dagen per week van 06.00 uur ’s morgens tot 23.00 uur ’s avonds de mogelijkheid om spullen uit de box te halen of naar de box te brengen.

Administratie en archief

Als bedrijf ben je wettelijk verplicht om je administratie minstens 7 jaar te bewaren en dat kan flink wat kostbare ruimte in beslag nemen. Dat is toch zonde? Door je administratie of archief bij ons op te slaan, houd je je werkomgeving opgeruimd en overzichtelijk. Ordners die je regelmatig nodig hebt hou je in de buurt en de rest is te raadplegen in je opslagbox. Het gebruik van stellingkasten in je opslagbox helpt je bij het gestructureerd opbergen en terugvinden van je administratie.

De voordelen van onze zakelijke opslagruimtes

  • Onze opslagfaciliteiten worden 24 uur per dag bewaakt door camera’s om de veiligheid van je spullen te garanderen.
  • Ruime toegankelijkheid doordat je spullen 7 dagen per week toegankelijk zijn tussen 6:00 en 23:00.
  • Verwarmde opslagfaciliteiten waardoor condens en vochtigheid geen probleem vormt. Dat is essentieel voor het bewaren van gevoelige materialen zoals papierwerk, elektronica of houten meubilair.
  • Maak gratis gebruik van interne transportmiddelen om je spullen gemakkelijk en snel in je zakelijke opslagruimte te krijgen.
  • Dagelijks opzegbaar na een periode van 1 maand.

Verlichting

Het licht gaat aan zodra je ons pand binnenkomt en gaat automatisch uit na je vertrek. Handig, zo sta je nooit in het donker.

Intern transport

Je kunt op onze locaties in Zutphen en Brummen gratis gebruik maken van interne transportmiddelen, zoals bijvoorbeeld steek- en palletwagens. De opslagboxen op de eerste verdieping zijn goed bereikbaar met een ruime goederenlift.

Sanitaire voorziening

Op de begane grond van onze opslaglocaties in Zutphen en Brummen zijn toiletten aanwezig.

Ruimte calculator

Heb je hulp nodig bij het kiezen van het juiste formaat? Maak dan gebruik van onze handige ruimte calculator. Twijfel je over de ruimte die je nodig hebt of wil je de ruimte liever even met eigen ogen zien? Maak dan telefonisch een afspraak. Wij laten je de verschillende mogelijkheden graag zien en adviseren je bij het maken van de juiste keuze.

Meer of minder opslagruimte nodig?

Heb je na verloop van tijd meer of minder opslagruimte nodig? Je kunt bij ons eenvoudig switchen van box in betere of mindere zakelijke tijden.

SELF STORAGE PRINCIPE
OP BEGANE GROND OF EERSTE VERDIEPING
IN BEVEILIGDE EN VERWARMDE LOODS
OVERDEKT LADEN EN LOSSEN
VANAF 1 M3 TOT 42 M3 *
TOEGANG 7 DAGEN PER WEEK VAN 06.00 – 23.00 UUR
GRATIS GEBRUIK VAN INTERNE TRANSPORTMIDDELEN
HULP BIJ LADEN EN LOSSEN MOGELIJK
MINIMALE HUURPERIODE 1 MAAND, DAARNA DAGELIJKS OPZEGBAAR
VANAF € 8 PER MAAND, EXCLUSIEF BTW

Kom jij ruimte te kort om al je voorraad kwijt te kunnen of puilen je kasten uit met ordners die je bijna nooit meer inkijkt? Huur dan een opslagbox bij ons en je beschikt binnen no time over veel meer ruimte. En dat bevordert de creativiteit en productiviteit van je medewerkers. Ben je overtuigd? Reserveer dan vandaag nog een opslagbox.

Aanvraagformulier